Wil je een snelle indruk krijgen van wat er afgelopen jaar allemaal in ons bos en in de vereniging gebeurd is, lees dan het jaarverslag over 2019. Naast de meer ‘administratieve’ informatie over bijvoorbeeld het bestuur, de vergaderingen en het aantal leden van de vereniging gaat het verslag vooral over zaken, die in het bos gebeurd zijn en die van belang zijn voor het behoud van het Natuurschoon in onze omgeving. Want daar doen we het immers voor!

Het jaarverslag gaat in op de afronding van de projecten, het afscheid van voorzitter Teus, het vele vele timmerwerk, graaf-, snoei- en opruimwerk dat ook afgelopen jaar weer werd uitgevoerd door onze grote groep vrijwilligers, de schade die door de storm van 4 juni werd veroorzaakt, de werkzaamheden aan het labyrint.... teveel om op te noemen! Lees het verslag eens rustig door en deel met mij de conclusie dat we veel gedaan hebben in 2019! En overweeg ook eens om toe te treden tot ons bestuur. Ook dat is uiteindelijk gewoon een vrijwilligersklus die gedaan moet worden.

Tjerk Vonck, voorzitter.